Czy metka jest ważna?

Czy metka jest ważna?

Masz już swoją markę i chcesz rozszerzyć jej działalność na odzież reklamową? A może sam zastanawiasz się nad założeniem swojego biznesu oraz stworzeniem własnej marki odzieżowej? Jeśli takie plany chodzą Ci po głowie, powinieneś zdawać sobie sprawę z tego, że metka, podobnie jak samo logo, stanie się wizytówką Twojej marki. Metka jest bardzo istotnym elementem, ponieważ dzięki niej klienci będą utożsamiać jakość, fason i same wzory właśnie z Twoim marką.

Posiadanie własnej metki sprawia, że klienci postrzegają markę, jako bardziej prestiżową. T-shirt z nadrukiem, dzięki spersonalizowanej metce prezentują się estetyczniej, przez co sam brand wydaje się być bardziej profesjonalny.

Praca w wielu branżach wymaga zastosowania metod, które przyciągną klienta do oferowanych usług. Jeśli pytanie – zawieszki cenowe, jakie wybrać, pojawiło się w Twojej głowie, to dowiedz się, które z nich najbardziej Ci się przydadzą. Zawieszki i etykiety cenowe to artykuły, dzięki którym w atrakcyjny sposób możesz przedstawić informacje o danym produkcie. Doskonale sprawdzą się nie tylko jako cenówka, ale też na przykład ozdoba do prezentu.

Przewijarki do metek

Przewijarki specjalne z serii Rotary służą do szybkiego, wydajnego przewijania etykiet samoprzylepnych o szerokości wstęgi do 200 mm. Dedykowane są głównie dla producentów metek cenowych.

Zalety przewijarki do metek:
• wysoka wydajność (prędkość)
• łatwość obsługi (praca operatora w pozycji siedzącej)
• cicha praca maszyny
• sterownik PLC z tekstowym panelem HMI
• możliwość szybkiego przezbrajania przewijarki

Zawieszki cenowe – jakie wybrać? To pytanie, na które najłatwiej odpowiedzieć przez wskazanie, jakie mogą mieć one funkcje. Podstawowym przeznaczeniem etykiet cenowych jest wskazywanie tego, ile kosztuje dany produkt. Oczywiście, jeśli tego potrzebujesz, możesz też dodać inne informacje, które będą przydatne dla klienta. Nie zapominaj jednak, że z białych i szarych cenówek możesz też skorzystać w celach promocyjnych. Wystarczy, że na etykiecie zamieścisz przyciągające wzrok hasło reklamowe i informacje o rabacie albo nowym produkcie, a klienci z pewnością zainteresują się produktem, na którego sprzedaży Ci zależy. Decyzję dotyczącą tego, jakie zawieszki cenowe najlepiej wybrać, dobrze poprzedzić też wyborem tego, w jaki sposób je przyczepisz do danego produktu. Oferta obejmująca etykiety cenowe pozwala zamówić zarówno takie, które posiadają dziurkę, jak i jej nie mają. Jeżeli zamierzasz umieścić cenówki za pomocą sznureczka to najlepiej jeśli zdecydujesz się na takie, które mają już gotową dziurkę. Dzięki temu nie będziesz jej musiał robić samodzielnie. Z kolei, jeżeli zawieszkę cenową chcesz przytwierdzić do wybranej płaszczyzny przy użyciu taśmy lub kleju, dziurka jest zbędna. Materiał, z którego je wykonano, jest przystosowany do tego, by można było z łatwością po nich pisać lub odbijać pieczątki, a także przyklejać inne warstwy.